elaspero

O Ecosistema costero El Aspero: natureza, cultura antigua e xestión local para a construción de Supe Puerto

Este proxecto responde a unha iniciativa de cooperación internacional coa entidade peruana CooperAcción, Acción solidaria para el desarrollo (Lima, Perú), centrada na posta en marcha de actuacións medioambientais e de recuperación patrimonial. Financiado pola Fundación ICO a través da Fundación Lonxanet en febreiro de 2007, o organismo peruano é o responsable da recuperación dos restos arqueolóxicos descubertos en Supe Puerto, que pola súa extensión e complexidade arquitectónica convértense no asentamento máis importante dunha das primeiras civilizacións do mundo. Entre as intervencións, promover capacidades locais para asimilar as oportunidades turísticas que impulsará El Áspero.